کنکور

کنکور

استاد احمدی

ویژه دانش آموزان سال دوم دبیرستان داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی
مدرس رضا یزدانی که دوبار شیمی کنکور را صد در صد زد

 کل مجموعه 10 قسمت

با نظارت استاد حسین احمدی

جهت مشاوره و برنامه ریزی درسی و تهیه CD های آموزشی و جزوات رتبه های تک رقمی کنکور با شماره استاد حسین احمدی  ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۰۲  تماس بگیرید.
گفته هایی از رتبه های کنکور در رابطه با شیمی تدریس شده توسط آقای رضا یزدانی من فرید شهیدی دانشجوی برق شریف هستم من از شیمی بیزار بودم و درس شیمی را نقطه ضعف خود در کنکور تلقی می کردم . اما تدریس فوق حرفه ای آقای یزدانی باعث شد با بکارگیری تکنیک های تست زنی سریع،اکثر تست ها را با نگاه جواب دهم و جزء محدود کسانی باشم که شیمی کنکور سراسری را صد درصد زده اند،یا تشکر از آقای یزدانی که صد در صد زدن شیمی کنکورم را مدیون ایشان می باشم.

فرید شهیدی رتبه ۲۲ کنکور

گفته ای از وهاب زارعی رتبه ۳ کنکور سراسری

  به شما پیشنهاد می کنم حتما از سی دی های تصویری آقای رضا یزدانی استفاده کنید، چون تکنیک های تست زنی سریع ایشان به شما کمک می کند تا به در 100 در شیمی کنکور دست پیدا کنید. همانطور که من از بسیاری از این تکنیک ها استفاده کردم و بسیار موثر واقع شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: کنکوری ׀ تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:رضایزدانی,شیمی,استاداحمدی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ostad-ahmadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com